1. joulukuuta 2012

Girls night

Olin tosiaan mun siskoni luona ''vahtimassa'', mun siskontyttöjä. Ne on kyllä jo 12 ja 11 vuotiaita, mut ei näitä viitti jättää kotiin yksin. Katteltiin piirrettyä Avataria, syötiin, pelatiin wiitä, katsottiin leffaa ja syötiin lisää. Aamulla sitten heräiltiin jo aikasemmin ja nää availi iha innoissaa joulukalentereita. Mulla tosiaan on kaksi joulukalenteria ja herkkulakon vuoksi en voi syödä sieltä tulevia ylläreitä, mutta säästän ne jouluaattoon :-D Muutamat kuvat illalta..
IMG_5792 IMG_5837 IMG_5830 IMG_5876 IMG_5966 IMG_5972 IMG_5968 IMG_5997 IMG_6009 Tänään olin sitten tuomaroimassa parit C-tyttöjen pelit ja huomenna meillä olis oma peli! Ja hei vastailkaas tohon kyselyyn ja laittakaa omia ehdotuksia kommenttiboxeihin! Videoo nyt ainakin olis varmaan luvassa sitten ensiviikolle ja aiheena olisi pikkujoulut.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti