3. tammikuuta 2013

Q/A

Noniin eli nyt olis sitten luvassa vastaukset teidän kysymyksiin ja niitä tuli kivasti verrattuna siihen monta lukijaa tällä blogilla on :-) Ja kaikki kyselijät olivat anonyymejä joten kiitos teille! En nyt lajitellut näitä mitenkää ja anteeks jos jotkut kysymykset on voinu jäädä epähuomiossa pois! :s Art2 Sun lempi kynsilakka väri ja merkki? - Väristä en nyt ole ihan varma, mutta lemppari merkki on Gosh.
Minkä vaatteen haluaisit itsellesi eniten juuri nyt? - Mekon vanhojenjatkoille!
Oletko joulurokaihminen? - Laatikoista en tykkää, mutta muuten joo :-)
Millon oot suunnitellut muuttavas omilles ja minne? - Tätä oon miettiny äitin kanssa, että koskas oikein muutan eli en oikein tiedä vielä. Ja sitten katsoo mistäpäin saan töitä/opiskelupaikan niin muutan sitten sillain, että on helppo kulkea.
Mitkä on tyylisi kulmakivet? - Mulla ei oo minkäänlaista havaintoo, mun tyyli on aika tämmönen perus massa :-D
Onko aikomuksena ottaa lävistyksiä? - Haluaisin ainakin toiseen korvaan toisen reijän, mutta muuten en varmaan.
Tilaatko mitään lehteä? - En tilaa, useimmiten ostan cosmopolitanit kirpparilta!
Millasia ihmisiä et voi sietää? - Kaksnaamaisia.
Unelma duunipaikkasi? - Oon miettiny, et haluaisin ehkä olla jonkinlainen tapahtumien järjestäjä mm. häiden suunnittelu ois kivaa :-)
Kallein asia/tavara minkä omistat? - Mun skootteri :-)
Mitä harrastat? - Lentopalloa!
Pituus ja paino? - Pituus on n. 175 ja painoa mulla on se joku vähän päälle 60kg :-)
Keskiarvosi? - Tällä hetkellä varmaan seiskan pintaan.
Seurusteletko? Oletko koskaan seurustellut? - En ole :-)
Mihin aijot mennä opiskeleen lukion jälkeen? - Ei minkäänlaista käsitystä vielä.
Lempiblogi?Annika O.
Mitä kuuluu arkimeikkiisi? - Peitevoide, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri ja ripsari :-)
Jos saisit mennä kauneusleikkaukseen ilmaiseksi niin mitä tekisit itselles? - Ottaisin vähän pois reisistä :-D
Mitä tv-sarjaa olet seurannut pisimpään? - Ihan kunnolla olen seurannur Gleetä, mutta satunnaisesti pisimpään olen varmaan katsonut Frendejä.
Kamalin meikkimoka? Hmm.. No sanotaanko vaikka se kauhee meikkivoideraja naaman ja kaulan välillä.
Entäs vaatemoka? - Nyt en kyllä osaa sanoa! :D Paras joululahja mitä oot ikinä saanu? - No pienenä ne oli varmaa Bratzit, mutta nyt vaikka tän joulun puhelin :-)
Ootko rasisti? En ole :-)
Mistä maasta oot? - No äiti on kotoisin Ghanasta ja sikä Suomesta niin siltä väliltä varmaan :-) Täälä olen syntynyt.
Onko sua koskaan kiusattu? - Ei vakavasti.
Ootko tällä hetkellä ihastunut? - En ole :-)
Kuinka tyytyväinen olet itseesi asteikolla 4-10? - No sanotaampa vaikka 6-7.
Voisitko seurustella muslimin kanssa? - Why not :-)
Uskotko jumalaan? - Oon näitten asioiden kanssa vähän siltä väliltä.
Paljon sulla menee rahaa (noin) kuukaudessa vaatteisiin/kosmetiikkaan? - Tää riippuu paljon fiiliksestä, mut sanotaanko että vaatteisiin 0-50e ja kosmetiikkaan 0-10e, sillä saan kosmetiikkatuotteita ilmaiseksi äitin kaverilta!
Paljonko saat kuukausittain rahaa, Ootko töissä? - En ole töissä, mutta opintotukea tulee nyt se 61e kuukaudessa. (Laski viime vuodesta :()
Saatko sun vanhemmilta usein rahaa jos pyydät? - Juu mutta harvemmin pyydän :-)
Lempiruoka? - Makaroonilaatikko!
Juotko aina humalahakuisesti? - En aina.
Juotko kuinka usein? - Riippuu ihan siitä paljon on pippaloita, mutta 1-2 kertaa kuukaudessa.
Tykkäätkö huomiosta? - Kukapa ei tykkäis ;p, mut en sitä tahalteen hae.
Ootko ylimielinen? - En omasta mielestäni, ei mulla oo aihetta olla.
Kuvaile itseäsi 3 adjektiivilla? - Seko, energinen ja yritän ainakin olla mukava :-D
Ootko laiska? - Tähän voin vastata rehellisesti, että en ole! Toki joskus harvoin on niitä päiviä kun ei jaksais tehdä mitään :-D
Syötkö terveellisesti? - En mitenkään yliterveellisesti, mutta yritän ainakin sopivan terveellisesti, välillä toki tulee niitä lipsumisia :-)
Jos sun pitäis valita, saisit 5 miljoonaa vai random pulsu tapettais? - Tälläistä en usko, että tulee vastaan, mut en halua olla vastuussa jonkun kuolemasta.
Mitä tekisit jos voittaisit 10 tonnia? - Hmm.. Varmaan ihan ensin matkustaisin viikoksi johonkin ja sitten loput säästöön.
Art1 Millainen on sun unelmapoikaystävä? Kuvaile mahdollisimman tarkasti. - Uskollinen, samanlainen hulluttelija kuin minä, hellä/herkkä, rakastavainen, lihaksikas ja ulkonäkö semmoinen muhun verrattuna sopiva ja semmonen teddybear :-)
Mitä mieltä olet kihloista nuorena? - En ole vastaan enkä puolesta.
Kuinka paljon sulle merkitsee uskonto? - Merkitsee se vähän, mutta ei se kauheasti vaikuta mun elämään.
Ootko käyny riparin? - Olen :-)
Onko sulla instagram? - On :-) löydyn nimellä pauskiii voi alkaa seuraileen josa haluaa!
Mikä puhelin sulla on? - Samsung Galaxy Gio.
Jos saisit nyt jotain toivoa joka toteutuisi sata varmasti, niin mikä se olisi - Oivoi, tää on paha. Varmaan, että kaikki paha loppuis maailmasta, just kaikki kouluampumiset, nälänhätä yms.
Jos saisit mennä avaruuteen, menisitkö? Jos sulle tulis siis mahdollisuus? - Todellakin!
Ootko ollu hirvee teini? - En oo :-D
Tykkäätkö juoruilla? - No en mä hirveesti, mut jos tapahtuu jtn järkyttävää tai läppää nii tykkään kyl sitten puhua kavereittan kans siitä :-D
Lempielokuva? - Step Up Revolution. Mitä kaksi asiaa muuttaisit sun ulkonäössä jos saisit? - Naaman iho tasaiseks ja puhtaaks, sekä reisistä vähä ylimääräistä pois.
Saisit nyt ilmaseks lahjakortin ottamaan silikonit, ottaisitko? - En. :-D
Menisitkö bb-taloon jos eteen tulis mahdollisuus tai joku sun kavereista menis? - En, koska äiti ei tykkää :-D (Se vihaa BB yli kaiken)
Ootko koskaan käyny sun kotimaassa? Entä osaatko puhua sitä kieltä? - Oon käyny, olin siellä joskus kuuden vanhana ja en osaa sanoa, kun että nimeni on Paula :-D
Voitko joskus tehdä postauksen sun kotimaan kulttuurista etc? - Suomi on mun kotimaa, joten en oikein tiedä tota Ghanalaista kulttuuria :D
Tupakoitko? Ootko kokeillu? - Olen kokeillut, mutta en todellaakan tupakoi vakituisesti :-)
Meinaatko mennä autokouluun? Maksatko sen ite vai sun porukat? - Juu aloitan maaliskuussa ja Pappa betalar, vaikka se sitä kiroo kuinka kallis se on kun se uudistuskin tulee.
Ootko utelias? - Oon mä aika.
Käytkö demi,fi:ssä? - Välillä blogia linkkailemassa :-)
Haluatko tulevaisuudessa lapsia, jos haluut nii kui monta? - Juu, 2 kuulostais hyvältä :-)
Missä näet itsesi luultavasti 10cuoden päästä? Tai missä elämäntilanteessa haluaisit olla? - Toivottavasti oon saanu opinnot päätköseen ja elelen jonkun miekkosen kanssa yhteisessä asunnossa :-)
Tykkääkö asua kaupungissa vai maalla? - On tää maalla asuminen mukavaa, mutta kyl mä oon aika kaupunkityttö :-)
Onko kivaa? - Hah juu on ihan :-D
Tuleeko sulle sellainen tunne välillä ettet oikeesti vaan jaksa enää elää ja kaikki on ihan turhaa ja tyhmää? - No kyllä mä elää haluan, mutta tommosia turhautumisia kyllä välillä tulee.
Ootko perfektionisti? - Kyllä mä ehkä vähän :-)
Mikä sua vituttaa tällä hetkellä? - Että maanantaina pitää taas mennä kouluun..
Jos saisit tietää millon kuolisit, haluaisiko tietää? - En haluais.
Onni vai raha? - Onni.
Rakkaus vai raha? - Rakkaus.
Perhe vai ystävät? - Perheenjäsenet on mun ystäviä ja ystävät on mun perhettä, molemmat :-)
Itketkö usein? - En mää.
Mitä teet ku sua alkaa vituttaa? - Rageen, kiroilen ja rageen.
Kuinka usein shoppailet? - AIka satunnaista tääkin, mut kyllä mä aina kerran kuukaudes ainakin käyn kaupoilla, mutta en välttämättä edes osta mitään.
Teetkö paljon heräteostoksia? - Ennen tein, mut nykyään oon tosi tarkka, että mitä ostan :-)
Lempiravintola? - Mä en oikeestaan ees käy usein ravintoloissa, joten en osaa nyt vastata :-D
Onko sulla silmälaseja/piilolinssejä? - Ei, ainakaan vielä, kyllä mä niitä joskus varmasti joudun käyttämään.
Onko vanhempasi yhdessä vai eronnut? - Yhdessä :-)
Matti Nykänen vai Tuksu? - Nykänen :-D
Mikä oli paras joululahja minkä sait? - Puhelin.
Mitä mieltä oot islamin uskonnosta? Ootko perehtynyt siihen syvemmin? - No tota, en ole perehtynyt ja ei mulla oo mielipidettä siitä :-D
Millainen on sun unelmakroppa? - Timmi ja lihaksikas :-) Art

0 kommenttia:

Lähetä kommentti