9. helmikuuta 2013

Kampaus vanhojentansseihin

Tässä oon alkanu pohtiin minkälaista kampausta haluaisin vanhojentansseille. Mulla värjätään hiukseet mustiks ensviikon alussa ja mulla on pinnipidennykset kampausta varten. Sen tiiän, että haluan hiukset takaa vapaaksi ja kiharalle, mut jotenki ois kiva saada tohon takaraivon yläpuolelle jtn hienoo. Väsäsin nyt kuvakollaasin aika saman tapasista tyyleistä mitä itse haluaisin. Pictures6 Pictures7 Pictures8
Kuvat: we♥it


Varsinkin toi toisen kollaasin vasemmanpuolisin on aika lähellä sellasta mitä haluun, mut ei iha noi sotkunen kuitenkaan. Myös parista noista tyylistä sais sellasen jonka haluun vaan kääntämällä oikealle puolelle noi hiukset. Oon muuten tällä hetkellä kuumeessa, joten huominen peli jää pelaamatta, koska ensviikko on kokonaisuudessaan tosi tärkeä ja pakko päästä reenaan tansseja!

5 kommenttia:

  1. Ylhäällä keskimmäinen tai alhaalla vasen reuna olis ihania!!:)) Oivitsi ku en pääse näkee teijän kaikkien prinsessapäivää ku oon sillo just Ruotsissa:( Ootte kaikki niin kauniita silloin<3 Fiilistelen sit meren toiselta puolelta!:)
    T:Eeeeemb

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhyyyy! Mut pidä sää hauskaa Ruotisssa!! (:

      Poista
    2. Joo mä pidän! Ja te siel jatkoilla;)

      Poista
  2. Ihania <3 voi ku olit mahdollisuudet itelläki suunnitella tälläsiä mutta amiksessa ei taida olla :D toi ylin oikeella kuva missä on toi hiuskoriste, se on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks hyvä syy olla lukiossa ;p Munkin mielestä noi on kyl kaikki kivoja :)

      Poista