15. maaliskuuta 2013

Good feeling

Huh kerrassaan stressaava viikko on nyt ohi. Mulla ei ees oo mitään kirjotuksii ym edessä, mut silti stressaan koulusta vaan kokoajan. Ehkä valintojen takia.. Mutta nyt on se ihana perjantai ja voi heittää aivot narikkaan ainakin pariksi päiväksi! Mun perjantai alko normaalisti koulussa ja kotona mulla ootti kiva yllätys meinaan kirje kunnalta, että oon saanu kesätöitä! Meikäläinen on sitten kaksi viikkoa töissä päiväkodissa. Ei tarvitse ainakaan enää tästä ressata :-)

Illalla me otetaan kaveriporukan kanssa suunnaksi paardit ja päästään vähän reivaamaan. Mulla on ainakin niin hyvä fiilis ja uskon, että illastakin tulee huisi! Päälle aattelin laittaa ihan vaan mustan läpikuultavan pitkähihasen ja pinkit housut! Mutta mä lopettelen ja hyvät viikonloput teille ihanille lukijoille! ♥ b2 b4 Pictures11
Paita/H&M, Housut/Vero Moda, Kengät/Kirppari, Korut/Ginatricot & Nomination
Kiitos Eetulle ja Annalle kuvien ottamisesta! (-:

5 kommenttia:

  1. onko sua koskaan kiusattu? haukuttu? oot kaunis♥
    mutta mua on kiusattu, haukuttu neekeriksi. jo yli kuus vuotta. en ole rasisti, vihaan rasisteja. en tajua niitä, kaikki on erillaisia ja kukaan ei oo täydellinen. ite en ole rasisti, enkä tuu olemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mua sillee kiusattu oo, mut joo ala-asteella muutamat ehkä joskus huuteli jtn rasistisia juttuja, mut nykyään mua ei kiinnosta jos mua joku neekekriks ym sanoo, mutta toivottavasti sä selviit asian kanssa, älä välitä semmosista idiooteista!

      Ja kiitos paljon! (:

      Poista
  2. Great outfit I love the boots. You look great! <3

    Ps: I would like to invite you to my 1st giveaway. Hope you'll drop by :)

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:


    www.freshminhtea.com

    VastaaPoista
  3. toi paita, ehkä upein ikinä!! :-)

    VastaaPoista