26. maaliskuuta 2013

Hiusasiaa

Kuvista sitä nyt ei ehkä huomaa, mutta mä ja mun kaverit ollaan huomattu että mun hiukset on kasvanu. Yleensä semmosta kunnon muutosta niissä ei nää mut nyt näkee! Äitikin totes kun eilen suoristeltiin hiuspohjaa, että hei sun hiukset on kasvanu! No mä aloin sit miettiin et miten ne nyt silleen, koska yleensä ne kasvaa _todella_ hitaasti ja vähän kerrallaan. (Kiitos äitin..) hair Oon alkanu syömään tälläsiä kehonvartijoiden ravintolisä tabletteja. Mun äitin kaveri on lääkäri ja oli tilannut näitä tuolta kehonvartijoilta ja lahjoitti mulle ja äitille omat tommoset. Toi pakkaus sisältää siis A) Marja-kivennäisaine-D-vitamiinitabletteja, B) Astaksantiini-monivitamiini-ubikinonitabletteja ja C) Kalayöljykapseleita. Näissä on oikeesti vaikka mitä aineita, mut en jaksa niitä listata tähän. IMG_9810 IMG_9815 Näitä popsin siis melki päivittäin (kerran päivässä, vaikka annostusohjeissa lukee 2 kertaa päivässä) ja uskon, että tää yhtäkkinen hiusten ja kynsien kasvu on näitten ansiota! Syön näitä nyt entistä innokkaammin ja josko sitä sais vähän enemmän pituutta näihin hiuksiin! (-: Ainut huono puoli näissä on se, että noi oranssit ja violetit? tabletit on pirun vaikee nielasta.. nii pitää juoda ihan himona vettä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti