17. maaliskuuta 2013

Music's the medicine of the mind. ~John A. Logan

Musiikki on mulle hirmu tärkeetä. Aina kun tulee hyvä biisi radiosta mulla alkaa väkisinkin tanssijalka vipattaan ja fiilis nousee kattoon. Sillon ku mulla on huono fiilis, kuuntelen hyviä biisejä ja heti unohtuu kaikki huonot asiat mielestä. Aattelin nyt sit laittaa mun tän hetken lempparibiisit tähän! Toivottavasti tykkäätte tämmösistä :-)

Karri Koira - Ei tarkottaa ei (täs versios nauhottajal ollu fb auki eli kuuluu niit tyhmii äänii)

Karri Koira - Lähe mun kaa

Karri Koira - Ne kutsuu mua koiraks


Havana Brown ft. R3hab & Prophet - Big banana

INNA - Fall in love/lie

J. Karjalainen - Mennyt mies

Macklemore & Ryan Lewis - Thrift shop

The Cataracs - Ready 4 the weekend

Taio Cruz - Fast car

Eric Prydz - Evert day


Biisit on satunnaisessa järjestyksessä!

1 kommenttia:

  1. http://lalalauraw.blogspot.fi/2013/03/elva-eleven-elf.html mulla on sulle haaste tuolla :) !

    VastaaPoista