15. huhtikuuta 2013

Farkkutakki

Mulla oli ennestään tummempi farkkutakki jonka ostin kirpputorilta. Mut sit Essi sai päähänsä vaihtaa mun kanssa farkkutakkeja, kun itse halusin vaaleamman ja hän tummemman. No tehtiin vaihtokaupat ja tää on myös kirpputorilta ja on mulle vähän iso, mut kuitenkin tykkään tosi paljon! Aattelin jossain vaiheessa ettisekellä jostain jtn niittejä jos vähän tuunaisin tätä enemmän mun näköseks. Mitä mieltä te ootte?^ IMG_0133 IMG_0132 ANONYYMIT vastatkaa kyselyyn niin saan taas selville monta teitä siellä on! :-) Ja mitäs tykkäätte pienestä ulkoasun muutoksesta?

4 kommenttia:

  1. Toi farkkutakki on tosi kivannäkönen ja varmasti tulee vielä kivemman näköseks kun laittaa niiteillä joitakin yksityiskohtia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäät! (-: Pitäis joo niitä niittejä jostain metsästellä!

      Poista
  2. aivan ihana!
    mä rakastan vaaleita farkkutakkeja:) pitääkin ostaa kevääksi itellekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osta ihmeessä, ne on tosi kivan näkösiä ja asut saa helposti kerättyä niiden ympärille! :-)

      Poista