21. elokuuta 2013

Se kesä, kun sain naimaluvan

Olavi Uusivirta - Tuu mun vaimoksein 
Oon kattellu kun moni lisäili facebookkiin/blogeihin kuvia omasta konfirmaatiopäivästään. Tuli vähän ikävä rippileirille. Sinänsä uskonto ei oo mulle hirveen tärkee, mutta ne ihmiset ja se viikko mikä me vietettiin siellä leirillä oli huikee! Konfirmaatio päivä oli kiva kun näki paljon ihmisiä/sukulaisia joita ei kauhean usein nää. Mua ärsyttää ihan sikana, kun en panostanu mun ulkonäköön hirveesti konfirmaatiopäivänä. Vanhojentasseihin esimerkiksi panostin paljon paremmin. Onneksi edessä on kuitenkin (toivottavasti) ylioppilasjuhlat ja jos sinne panostais sitten enemmän :-) Mun rippiä juhlittiin kahtena päivänä ja aattelin julkasta muutamat kuvat täälä blogin puolella. DSC_0186 RIPPIJUHLAT-001 RIPPIJUHLAT RIPPIJUHLAT-002 DSC_0297

0 kommenttia:

Lähetä kommentti