14. syyskuuta 2013

Bye bye summer, welcome autumn

Nyt oon alkanut tottumaan ajatukseen, että kyllä se syksy lähenee. Syksyssä kivaa on kun puut vaihtaa väriä ja syksyn kauniit, lämpimät värit valtaa luonnon. Myöskin lämpöset neuleet ja erilaiset nilkkurit ja saappaat on kiva kaivaa kaappien perältä esiin. Oon alkanu varautuun syksyyn mm. hankkimalla pari uutta neuletta. Viininpunainen neule on Vero Modasta (12.95e) ja harmaa, valko, musta neule on H&M:stä (19.95e). Varsinkin tuosta H&M:n neuleesta on tullut mun lemppari. IMG_4374 IMG_4382 Pictures34 IMG_4375 IMG_4394 Oon näköjään samassa asennossa joka kuvassa.. Mä oon aina ollut pimeiden öiden (kuulostaapa tyhmältä :D) ystävä, eli siis jos on yö niin täytyy olla myös pimeää! Pystyn paremmin nukkumaan ja muutenkin kaikkennäköisissä bileissä on kiva kun yöllä on niin pimeää :D En tiiä oonko outo.

Tykkäättekö te syksystä? Ja mikä on parasta syksyssä? :-) Kuvat by Annukka.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti