10. syyskuuta 2013

Music 100913

Nyt on taas aika jakaa teille mun tänhetkiset lempparibiisit! :-) Ja toivoisin kans, että jakaisitte teidän lempimusiikkia kommenttiboxiin, että löytäisin itsekin ehkä uutta kuunneltavaa!
Martin Garrix - Animals

Cheek - Timantit on ikuisia

Bärdi ft. Illi - Happee

Ellie Goulding - Burn

Pistepiste - Hetken maailma on tässä

Sean Paul - Other side of love

Rihanna ft. David Guetta - Right now (Dyro club mix)

Train - Mermaid

Kuningasidea - Oma pää

Kim Cesarion - Undressed (Oliver Nelson remix)
Päätin nyt sitten suurentaa blogin kokoa. Suurentelen kaikkien mun postauksien kuvat sitten aikanaan isommiksi. Ja pientä hiljaisuutta on luvassa täällä, koska kirjoitukset ovat nyt käynnissä ja vaikka maanantain kuuntelu olikin helppo, niin meni se silti mulla aivan persiilleen.. Mutta toivottavasti kirjallinen sujuu.

Katsokaa myös tämä huikea arvonta!

2 kommenttia:

  1. aviciin wake me up on ainakin mun tän hetken ihan lemppari. Ne sanat vaan on jotain niin upeeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kuuluu kans mun lemppareihin, mut unohdin laittaa sen :D Mutta komppaan sua!

      Poista